Dziś rano pojawił się (niespodziewanie, bo co prawda zacząłem wysyłać w ramach motywacji Auchan kopię do prasy, ale ta nie informowała o artykule aż do jego publikacji) artykuł w Dzienniku Bałtyckim na temat moich prób uzyskania od C.H.Auchan kilku odpowiedzi na temat m.in. skomunikowania pieszego sklepu z okolicą:
Podsumowując pytam o:
- możliwość obniżenia krawężnika chodnika na wysokości stacji paliw (przy murze)
- termin dokończenia tego chodnika (drugi odcinek wciąż "leży" a materiały stoją obok)
- schemat ciągów pieszych po przebudowie Auchan (jak przekazał Auchan mowa o zmianach 2012-2013)
- mozliwość wybudowania przejścia dla pieszych bezpośrednio z kładki nad obwodnicą w kierunku Norauto
- jaki jest statut rozmów Auchan z miastem Gdańsk w temacie utworzenia vis a vis sklepu przystanku ZTM dla wszystkich linii tamtędy przebiegających (rozmowy jeszcze niedawno były faktem)
- opinię na temat propozycji skomunikowania pieszo-rowerowego kładki przez obwodnicę z przyszłym przystankiem PKM Kiełpinek (wersja a: chodnik wzdłuż północno-zachodniego obrzeża sklepu; wersja b (bardzo nietypowa): to zbudowanie pasażu przez Auchan w kierunku Szczęśliwej i tym samym stworzenie skrótu przez C.H.
Pytania zadaję od grudnia, na chwilę obecną odpowiedź była jedna, niepełna i niewyczerpująca tematu. Liczę, że artykuł pobudzi firmę do dialogu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz