niedziela, 18 maja 2014

Trasa W-Z i Węzeł Karczemki: uwagi do zieleni 2014

Tak jak w ub. roku tak i w tym pofatygowałem się na objazd najnowszego odcinka trasy W-Z i Węzła Karczemki, aby sprawdzić, czy w ramach gwarancji na obiekt (o ile mam prawidłowe informacje: ważna do k. 2014 r.) są jakieś elementy zieleni do uzupełnienia. Identyczne zadanie postawiłem sobie w maju ub. roku, kiedy to wykonałem dokumentację zdjęciową i naniosłem wypatrzone ubytki na mapę. Następnie mapa ze zdjęciami w formie wniosku o uzupełnienie zieleni i poprawek do obiektu trafiły do GIK i GDDKiA. Wtedy ze strony miasta (GIK lub właściwe służby miejskie lub wykonawcy) zajęły się zgłoszeniem i w dużej części wykonały nasadzeń (ale zauważyłem także sporadyczne "zniknięcia" martwych roślin, zamiast ich wymiany na żywe). Natomiast jakichkolwiek prac naprawczych GDDKiA nie zauważyłem.

Zobaczymy jak się sprawy potoczą w tym roku. Mapa i zdjęcia wysłane, już wiem, że GIK przekazał sprawę do ZDiZ, a od GDDKiA nie mam na razie odpowiedzi.
mapa uwag do ubytków w zieleni i in.
ubytki w zieleni: Węzeł Karczemki


Zachęcam do zgłaszania uwag do zieleni (tj. ubytków w stosunku do projektu) do ZDiZ i GDDKiA.


Czytaj także:
2013.V.25: Trasa W-Z i Węzeł Karczemki: uwagi do zieleni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz