sobota, 28 marca 2015

Zakończenie

Drogi czytelniku,
jesteśmy już po kolejnych wyborach do Rady Osiedla Jasień. Zgodnie z założonym sobie celem dokończyłem czteroletnią działalność mimo ubiegłorocznej rezygnacji z mandatu Radnego.

Praca Radnego Osiedla była cennym doświadczeniem i cieszę się, że podjąłem to wyzwanie: pomogło zintegrować się z sąsiadami, poznać lepiej dzielnicę (jej przeszłość i przyszłość), poszerzyć wiedzę na temat sposobu funkcjonowania samorządu i administracji (w pozytywnym i negatywnym znaczeniu). Oprócz możliwości kierunkowania zmian zachodzących w najbliższym otoczeniu w zgodzie z własnymi przekonaniami praca ta wymusza zmianę podejścia z obserwatora do aktora wydarzeń. I to w mojej ocenie jest najbardziej wciągające a satysfakcja z widocznych efektów starań- największa.


Podsumowanie swojej pracy zawarłem w widocznych w nagłówku tego bloga podstronach "podsumowanie pracy 2011-2014" i "podsumowanie pracy 2014-2015". Wraz z wyborem nowego składu Rady uznaję swoją pracę społeczną za wykonaną. Ewentualne dalsze działania na rzecz lokalnej społeczności będę podejmował jako zwykły obywatel lub członek Stowarzyszenia Wiszące Ogrody. Adres kontaktowy k.nykiel.roj@gmail.com wciąż będzie przeze mnie obsługiwany.

Wszystkim osobom śledzącym wpisy na tym blogu, pozostających w bezpośrednim kontakcie, a przede wszystkim wspierających w dotychczasowej pracy chciałbym bardzo podziękować! 


Czytaj także:

19 kwietnia 2011: "Zaczynamy!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz